Творча літературно-музична композиція«Шевченкова доля гірка»(до 200-річчя з дня народження Т.Г. Шевченка)
(тихо лине мелодія «Реве та стогне Дніпр широкий»)
Давно те , знаємо, було, Є ще на Україні те село, на світ Божий з’явився.< ... Читати далі » |
Опис педагогічного досвіду з розв’язання проблеми«Формування творчої особистості на уроках української мови та літератури. Виховання учнів засобами народознавства».
Одним із важливих завдань сучасної школи є розвиток сприятливих умов для утвердження атмосфери творчості. багатогранного розвитку особистості, її обдарованості. Завдання виховання людей з високим творчим потенціалом постає не тільки як актуальна проблема сучасно ... Читати далі » |
Тема уроку: Прикметник як частина мовиНавчальна мета: закріпити й поглибити знання учнів про прикметник як частину мови, його значення, синтаксичну роль у реченні, формувати вміння учнів визначати правильно прикметники, конструювати речення з прикметниками; Розвиваюча: розвивати творчі здібності учнів, зв’язне мовлення, культуру мовлення дітей; ... Читати далі » |
Тема уроку: Ускладнене просте речення.Систематизація й узагальнення знань учнів ... Читати далі » |
Тема уроку: Картини природи у творах Т.Г. Шевченка.5 клас «Садок вишневий коло хати»
Навчальна мета: ознайомити учнів із поезіями Тараса Шевч ... Читати далі » |
Тема уроку: Література рідного краю .6 клас «Найдорожче серцю – рідний край»Мета уроку: ознайомлення учнів із художніми творами про Україну, де звучить тема рідного краю; &nb ... Читати далі » |
Урок родинного вихованняРодинну святість -
|
Позакласна робота з народознавства
Свою виховну діяльність з народознавства я спрямовую на формування людини високої моральності, громадянина з глибокою національною свідомістю, справжнього патріота України. А тому я як учитель - філолог на заняттях гуртка допомагаю своїм вихованцям глибше пізнати історію рідного краю , відкрити таємниці творчості українського народу, намагаюся повніше вселити в дитячі душі почуття патріотизму, поваги, любові, добра. Я сама глибоко черпаю знання народної творчості, добираю цікаві, емоційно насичені форми проведення занять. Головне для мене - зробити всіх гуртківців активними учасниками навчально виховного процесу , щоб вони не тільки спостерігали та слухали , а й глибоко засвоювали народні скарби, використов ... Читати далі » |
|
для учнів 7- 9 класів «Народне краєзнавство»Автор програми: учитель Смолянської ЗОШ, керівник народознавчого гуртка «Берегиня» С м а л ь Н а д і я І в а н і в н а
П о я с н ю в а л ь н а з а п и с к а
Сучасний навчально - виховний процес вимагає від школи формування в дітей рис патріот ... Читати далі » |